משלחת ראשונה של חברות ישראליות ליפן וקוריאה עם פתרונות לשחקני פרסום ומוציאים לאור

multimediaמשלחת ראשונה של חברות טכנולוגיה הישראליות,  עם פתרונות לשחקני פרסום ו-publishers , יצאה ליפן וקוריאה הדרומית ותיפגש עם צוותי החדשנות של חברות הפרסום הגדולות בקוריאה ויפן: Cheil -סוכנות הבית של Samsung ,Innocean -סוכנות הפרסום הביתית של תאגיד Hyundai ", קואודו, יאהו  יפן, רקואטן, דנטסו ו-Opt

שוק הפרסום הדיגיטאלי ביפן מוערך ב-9.7 מיליארד דולר, ובקוריאה ב-3 מיליארד דולר בשנה והם צפויים לגדול בקצב משמעותי מדי שנה

בין החברות הישראליות: ironsrc, similarweb, datorama, appsflyer, showbox, Geoedge

משלחת ראשונה של חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום פתרונות לשחקני פרסום ו-publishers תיפגש השבוע עם צוותי החדשנות של חברות הפרסום הגדולות בקוריאה ויפן. המשלחת אורגנה על ידי הנספחויות המסחריות של משרד הכלכלה ביפן ובקוריאה הדרומית, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון היצוא.

החברות הישראליות יציגו פתרונות מתקדמים בתחום ה- Digital Advertising בפני חברות פרסום קוריאניות ויפניות וכן חברות טכנולוגיה המפעילות פלטפורמות שונות לפרסום ומסחר מקוון.

שי פילר הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בקוריאה הדרומית, ציין כי: " שוק הפרסום הדיגיטלי בקוריאה מוערך בכ-3 מיליארד דולר והוא גדל ב-13% כל שנה. הנוכחות של רשת סלולרית מתקדמת ואחוז חדירה גבוה של מכשירים סלולריים חכמים, הופכים את קוריאה הדרומית לגן עדן של פרסום דיגיטלי, בדגש על המובייל. מעבר לשוק המקומי החזק בקוריאה מתקבלות הרבה החלטות שיווקיות/פרסום הנוגעות לקמפיינים העולמים של חברות ענק כגון  Samsungו- Hyundai. החברות הישראליות יקיימו פגישות עם חברות פרסום מקומיות בסמינר עסקי וכן יקיימו פגישות עם צוותי החדשנות של חברות הפרסום הגדולות בקוריאה כמו Cheil -סוכנות הבית של Samsung ו-Innocean -סוכנות הפרסום הביתית של תאגידHyundai ".

נועה אשר הנספחת המסחרית של ישראל ביפן מוסרת כי "ביפן צפוי לחברות הישראליות לוח זמנים  עמוס הכולל ביקורים בחברות הפרסום הגדולות ביפן כדוגמת הקואודו, יאהו יפן, רקוטאן, דנטסו ו-OPT.  החברת היפניות שמחות על ההזדמנות להפגש עם חברות ישראליות בעלות טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הפרסום ומסתכלות על הפתרונות הישראליים כאמצעי לשדרוג המוצרים שלהן או כיעד להשקעה בחברות הישראליות. יפן נחשבת לאחת המדינות המתקדמות בשוק הפרסום הדיגיטלי בעולם. שוק הפרסום הדיגיטלי מוערך ביפן ב-9.7 מיליארד דולר בשנה . תחום הפרסום במובייל מוערך ב-4 מיליארד דולר השנה וצפוי להכפיל את עצמו עד שנת 2019."

לי אבירם מנהלת תחום הניו מדיה במכון היצוא מוסרת כי "השווקים של יפן וקוריאה הדרומית הם שווקים  שמחד בעלי פוטנציאל רב וידוע כפי שתואר לעיל ומאידך מציבים אתגרים עבור החברות הישראליות. מרבית החברות הישראליות בתחום זה פונות בראש ובראשונה לשוק האמריקאי ולאחר מכן מתפתחות מזרחה על גבי הגלובוס – עוברות במערב אירופה, מזרחה וכן הלאה. בפעילות זו משתתפות שש חברות אשר קיבלו החלטה להשקיע ולהעמיק את פעילותן בשווקים אלו. כגופים הפועלים לקידום היצוא והסחר הבינלאומי שמנו לנו למטרה לפתוח דלתות והזדמנויות גם בשווקים היותר מאתגרים ולא ברורים מאליהם עבור התעשיה הישראלית. אנחנו מקווים שבפעילות זו נייצר בסיס קשרים שיעמוד לרשות החברות הישראליות העתידיות שיבשילו במוכנותן לשווקים אלו."

ממינהל סחר חוץ נמסר כי ההיקף הכולל של הסחר בסחורות בין ישראל ליפן היה כ-2.3 מיליארד דולר בשנת 2014, כאשר גובה היצוא ליפן היה כ-800 מיליון דולר וגובה היבוא כ-1.5 מיליארד דולר, ואילו ההיקף הכולל של הסחר בסחורות בין ישראל לקוריאה הדרומית היה כ-1.9 מיליארד דולר בשנת 2014, כאשר היקף היצוא לקוריאה הדרומית עמד על כ-600 מיליון דולר והיקף היבוא על כ-1.3 מיליארד דולר.

השארת תגובה