תאגיד יוניליוור 'Unilever' מצטרף למסגרת שיתוף פעולה עם תאגידים רב- לאומיים בלשכת המדען הראשי

תאגיד המזון ומוצרי הצריכה הרב לאומי יוניליוור Unilever מצטרף למסלול השת"פ במו"פ עם תאגידים רב-לאומיים בלשכת המדען הראשי של משרד הכלכלה. זאת, בעקבות חתימת המדען הראשי במשרד הכלכלה, מר אבי חסון ומר דיוויד בלנשרד,  מנהל המחקר והפיתוח הראשי של התאגיד, על הסכם לשיתוף פעולה ביניהם במחקר ופיתוח תעשייתי.

יוניליוור הוא התאגיד ה-41 המצטרף למסגרת, התאגיד הבריטי השני (בריטי-הולנדי) ותאגיד המזון ומוצרי הצריכה השלישי המצטרף למסגרת שיתופי הפעולה עם תאגידים רב לאומיים בלשכת המדען הראשי. לדברי אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה, "מסלול התאגידים בלשכתי הפך בשנים האחרונות לחלופה המועדפת על ידי תאגידים רבים לצורך ביצוע פרויקטים משותפים עם חברות חדשנות ישראליות".

עוד הוסיף חסון כי "ביכולתה של חברת יוניליוור העולמית להעניק הזדמנויות רבות לחברות ישראליות פורצות דרך בתחום מוצרי הצריכה, ובכך ליצור פתרונות ומענים לצרכים ולאתגרים הגלובליים הקיימים בתחום. זאת, על ידי שיתוף פעולה טכנולוגי ומסחרי שיביא לידי ביטוי את החדשנות הישראלית. כניסתו של תאגיד יוניליוור, הידוע כמוביל עולמי בייצור מוצרי מזון וטיפוח אישי למסגרת השת"פ, מדגישה את האטרקטיביות של התעשייה החדשנית בישראל גם בקרב התאגידים הרב-לאומיים שאינם נמנים על טכנולוגיות המידע והתקשורת".

דיוויד בלנשרד, מנהל המחקר והפיתוח הראשי של יוניליוור, ציין ש"יוניליוור ידועה בהשקעות הרבות שלה בחדשנות. שיתוף הפעולה עם המדען הראשי ותכנית התאגידים הרב-לאומיים היא דרך מצוינת עבורנו להיחשף ולבחון טכנולוגיות חדשניות שיכולות לסייע לנו לקדם את יעדי הצמיחה ברי הקיימא של החברה".

דוגמה לשיתוף פעולה כזה הוא המיזם המשותף שהקימה יוניליוור ב-2013, ביחד עם חברת סינרון הישראלית Syneron Medical Ltd., הנחשבת למובילת השוק העולמי במוצרי רפואה אסתטיים. במסגרת המיזם המשותף, מפתחות השתים ומייצרות מכשירי יופי חדשניים ובעלי ביצועים גבוהים בשם'Iluminage Beauty', שמיועדים לשימוש ביתי.

אודות מסלול התאגידים הרב-לאומיים בלשכת המדען הראשי: מסלול התאגידים בלשכת המדען הראשי מציע מסגרת ייחודית לשיתוף פעולה טכנולוגי בין חברות ישראליות לתאגידים רב- לאומיים. על פי ההסכם, המדען הראשי מסייע לחברה רב- לאומית באיתור טכנולוגיות ישראליות העונות לצורכי התאגיד ומעניק תמיכה כספית למימון המו"פ הנדרש להשלמת הפיתוח. התאגיד הרב- לאומי תומך בפרויקט המשותף בסיוע שווה ערך למענק המדען- בהשקעה כספית או באמצעות השאלת ציוד פיתוח, יעוץ טכנולוגי ורגולטורי, הכוונה שיווקית וכיו"ב. כך, עוזר התאגיד לחברה הישראלית לצמוח ופותח בפניה אפשרויות שיווק בחו"ל.

אודות יוניליוור:  יוניליוור הנה אחת מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים והמובילים בעולם בתחום מוצרי המזון והטיפוח האישי והביתי. יוניליוור היא מובילה עולמית בתחום המחקר והפיתוח באמצעות חדשנות ובאמצעות שיפור מתמיד של המוצרים הקיימים. החברה פעילה ב-190 מדינות ונוגעת ב-2 מיליארד צרכנים ביום. החברה מעסיקה 174,000 עובדים במדינות בהן היא פעילה, ומייצרת ומפיצה למעלה מ-400 מותגים.

כחלק מחזון החברה ומתוך תפיסת הקיימות שלה, יוניליוור מפתחת דרכים חדשות של עשיית עסקים, במטרה להכפיל את גודלה, יחד עם הפחתת ההשפעה הסביבתית השלילית ויצירת השפעה חברתית חיובית. תכנית הקיימות של יוניליוור מתמקדת בשלושה יעדים מרכזיים עד לשנת 2020 – שיפור הבריאות ואיכות החיים, צמצום טביעת הרגל הסביבתית במחצית ושיפור מקורות הפרנסה בשרשרת האספקה של החברה. בשנת 2014 הסתכם היקף פעילות הקונצרן בעולם ב-48.4 מיליארד אירו.

בישראל פועלת יוניליוור באמצעות יוניליוור-ישראל, המעסיקה כ-2,500 עובדים במטה החברה ובארבעה אתרי ייצור. בין המותגים המובילים של יוניליוור: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.

כמו כן פועל בישראל מרכז חדשנות שהקימה יוניליוור העולמית, שתפקידו לאתר, לבחון ולהטמיע חדשנות במותגי החברה השונים. מרכז החדשנות מנוהל ומתופעל ע"י חברת ארת'באונד.

השארת תגובה