אירוע מובייל ישראלי בשנגחאי

השבוע יתקיים לראשונה במרכז העסקי שהוקם על ידי הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ בשנגחאי עם משרד האוצר, אירוע בשם "POWER BREAKFAST" לקידום חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום המובייל.

האירוע מתקיים בשיתוף GWC – ארגון הגג של חברות האינטרנט והמובייל הסיניות. בהמשך לטרנד החיובי של שיתופי פעולה עסקיים בין ישראל לסין בתחום האינטרנט והמובייל, לאחרונה פתח הארגון את שעריו גם לחברות  ישראליות.

ישראל פרצה לתודעה לאחר שבתערוכה שנערכה לפני שנתיים זכתה חברת ויז'ואליד (Visualead) בתחרות הסטארט-אפים המבטיחים. הזכייה היוותה נקודת מפנה עבור החברה, אשר בהמשך הקימה משרדים בשנגחאי ולימים היתה החברה הישראלית הראשונה אשר גייסה השקעה מענקית האינטרנט הסינית עליבאבא.

האירוע שיתקיים היום נוצר ביוזמה משותפת של הנספח המסחרי של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה הישראלי בשנגחאי אלעד גפני ושל רוני קרת, האחראית לקידום קשרי ישראל-סין ב-GWC.

האירוע יעסוק בטרנדים החמים בתחום טכנולוגיות המובייל בישראל, וינאמו בו נציגי חברות ישראליות להן יש דריסת רגל ופעילות משמעותית בסין. לאירוע יגיעו 40 מנהלים סינים בכירים בתעשיית האינטרנט והמובייל הסינית. את האירוע יפתח הקונסול הכללי בשנגחאי ארנון פרלמן.

אלעד גפני, הנספח המסחרי של מינהל סחר חוץ בשנגחאי: "מדובר באירוע ראשון בתחומו במרכז העסקי בשנגחאי, אשר נחנך בנובמבר האחרון. האירוע מהווה יריית פתיחה לאירועים דומים בתחומים נוספים, בהם יש פוטנציאל לשיתופי פעולה עם סין. מרכז העסקים הישראלי בשנחאי מאפשר לסייע ליצואנים בצעדיהם הראשונים בשוק הסיני ולהוות קרש קפיצה להמשך פעילותם. להקטין סיכונים ולהפחית עלויות ראשוניות, כדוגמת שכירת משרד בעיר".

ממינהל סחר חוץ נמסר כי בשנת 2014 עמד  היקף הסחר בין ישראל וסין על 11.14 מיליארד דולר. סך הייצוא מישראל לסין עמד בשנה זו על 2.7 מיליארד דולר, ירידה של 4% ביחס ל-2013. הירידה ניכרת בתחום ייצוא יהלומים ואבני חן ובמוצרי תעשיות. בייבוא מסין לישראל המשיכה מגמת העלייה, וסך הייבוא עמד על  8.1 מיליארד דולר, עלייה של כ 8% –לעומת 2013. עיקר הייבוא בתקופה זו כלל מכונות, ציוד חשמלי, וציוד תקשורת, טקסטיל, מוצרי תעשיות כימיות ומתכות.

השארת תגובה