ספר חדש לאהוד גונן – דצמבר


DECEMBER - ehud gonenדֵצֶמְבֶּר היא נובלה היסטורית / פוליטית המתרחשת בתחילת שנות התשעים. הסיפור נע על פני שלושה צירים מרכזיים שהראשון בהם הוא גל העלייה הגדול לארץ וסיפורה של משפחה אחת היוצאת מהעיר מינסק במדינת ביילרוסיה אל ישראל. הציר השני הוא הגיבור הישראלי (או שמא נאמר האנטי-גיבור) הקלאסי, יליד הארץ, יוצא צבא והציר השלישי הוא סיפורה של משפחה מהפזורה הפלשתינאית. שלושת צירים אלו נפגשים במזרח אירופה שלאחר התמוטטות הגוש הקומוניסטי על גל הלאומיות שהביא עימו.

"מהערבות הקפואות של רוסיה לעיר העתיקה בירושלים וממוצבי צה"ל בדרום לבנון אל תחנות המעבר לעולים לישראל במזרח אירופה. זהו הרקע לנובלה ההיסטורית- פוליטית  דֵצֶמְבֶּר המתרחשת בתחילת שנות התשעים.

סיפורם האישי של הגיבורים נארג לתוך תאריכים ומאורעות היסטוריים אמיתיים. התמוטטות הגוש ומוניסטי והעלייה הגדולה לארץ ומולן האינתיפאדה הראשונה ופעולת טרור שנועדה למנוע את שינוי המאזן הדמוגרפי בישראל. את הספר הזה אפשר לקרוא כסיפור אחד שלם. סיפור אמיתי על בדידות וזהות, על אבות ובנים, על הצורך באמונה – כל אמונה, ועל הגורל. אפשר גם לקרוא אותו כסיפורן הנפרד, קולאז', של שש דמויות מרוחקות גיאוגרפית ותרבותית שמסלול חייהן מצטלב בחודש אחד גורלי של דצמבר”.


הוצאת 'גלובלי' עוסק מורשה

156 עמודים בגודל  (210 X 148 מ"מ) A5

מחיר הספר 32 ש"ח + 11 ש"ח דמי משלוח בדואר רשום (דואר ישראל) סה"כ 43 ש"ח, (למדיניות משלוח).

ספר זה יוצא לאור בהוצאה עצמית המבטיחה תגמול הולם לסופר, לרוכשים דרך האתר אפשרות להקדשה אישית בחתימת יד של המחבר, (צרו קשר)


אפשרות להקדשה בכתב יד מהסופר

לרכישת הספר באתר netbooks

השארת תגובה