אורלי ויינמן וקדאפי זה בעצם הסיפור על אסתר המלכה

הרומן החצי סודי של אורלי ויינמן ושל סייף אל אסלאם בנו של מועמר קדאפי נשמע בתחילה הזוי ומופרך. אולם לאחר מחשבה קטנה זה פשוט ענק.

איני יודע כמה אמת יש בסיפור הזה, כמה יחסי ציבור של הגברת ויינמן מצד אחד מול הקושי לשמוע את גרסתו של האדון סייף הנמצא אי שם . וגם -בואו נודה בזאת – בן אדם שעומד בפני משפט פומבי בלוב, בנו של רודן אכזרי, לא בדיוק יודה ברומן עם ישראלית (זה הרי ידוע שאורלי ויינמן היא סוכנת מוסד – כמו כל הישראלים)

אבל תודו שיש כאן סיפור טוב.

חבר הכנסת בן ארי הזדרז לבקש דיון מיוחד לאור הקשרים של אזרחית ישראלית עם גורם זר, הח"כ  בן ארי הוא  גם אדם דתי והיה צריך להכיר את סיפור מגילת אסתר, הדמיון בולט מאד.

אסתר קיבלה מגילה שלמה ואלפי בנות שמתחפשות אליה בפורים ואורלי ויינמן רק בקשה לדיון בועדת חוץ וביטחון, ככה זה, לקדאפי עוד לא הייתה פצצת אטום והוא לא הספיק להטיל את הפור ולהוציא את ההודעה על השמדת היהודים.

אינני מתחבר לרדידות הסלבס של אורלי אבל קשר עם בנו של קדאפי? זהו נכס לאומי אסטרטגי. ההשפעה של אורלי עם יתרונותיה הבולטים (מאד בולטים) על  משפחת קדאפי אם אכן היה שם רומן משמעותי, הרבה יותר גדולה מזו של כל ממשלה זרה או סוכנות ביון מערבית

כל הכבוד לאסתי, סליחה אורלי! עכשיו רק צריך לגלגל איזה רומן בין אחמיניזאד

השארת תגובה