המטבח האוסטרלי – אין כזה דבר (2)

לאור 'בקשת הקהל' כמה אנקדוטות על המטבח האוסטרלי , עוד שישה ימים – קפטין קוק – והיינו נהנים ממטעמי המטבח הצרפתי (לפוסט הראשון על המטבח האוסטרלי ראו כאן, לפוסט על הבירות האוסטרליות ראו כאן)

לחם בננה, עוגת בננה או טוסט בננה, קראו לזה באיזה שם שתרצו וזה בדיוקה עניין – זה יכול להיות הכל.

רוצים זה לחם מתקתק רוצים זו עוגה, אפשר לקנות בסופר כיכר שלמה ולהקפיא בבית או לקנות בבית הקפה ולשלם לפי פרוסה ואז אפשר לבקש שיעשו מזה טוסט ולהוסיף חמאה (האוסטרלים עושים מכל דבר טוסט עם חמאה). בקיצור הפתרון האולטמטיבי לנישמוש הקטן שליד הלאטה של הבוקר.

 

לחם / טוסט / עוגת בננה (מחק את המיותר)

 

ואם אוכלים לחם אז למה לא 'לחם פיות' (fairy Bread) כלומר פרוסת לחם לבן עם סוכריות וסוכר ציבעוני. הסוכריות אגב נקראות 'מאות ואלפים' (יענו Hundreds and (thousands

 

לחם פיות

 

פיש אנד ציפס, המאכל הלאומי של אנגליה שהיגר לאוסטרליה. חתיכת דג מטוגן עם פיז'אמה וציפס שמנוני עטופים בנייר עיתון עם טונות של מלח על יד רציף הדייגים. מהות ארוחת הבריאות האוסטרלית. השמועה אומרת כי המהדרין שברציף המעבורת של ווטסון ביי במזרח סידני מכינים את ה'פיש' מבשר כריש – בתאבון.

ועם בדגים עסקנן, מיוחד באוסטרליה מיכלי רוטב סויה אישיים לסושי בצורת דגים… זכו גם להנצחה בסרט דג קטן

דג קטן של סויה

 

פאבלובה

עוגת קרם מארנג לימון מתוק-חמוץ שהוכנה לקראת ביקורה של רקדנית הבאלט אנה פאבלובה באוסטרליה במסגרת סיבוב הופעות גלובלי. על פי הפיגורה היא לא כך כך אכלה את העוגה על שמה- אבל למה להיות קטנוניים

עוגת פאבלובה

השארת תגובה