קצרצרים: סטיק קנגורו ואבוריגיני על המדרכה בסדני

סטיק קנגורו, אני ממש מצטער אבל זה הופיע בתפריט והייתי חייב לטעום, אז הזמנתי…. קבלתי שתי חתיכות סטיק די גדולות ועבות, בשרניות אך יבשות קמעה. הקנגורו נקם בי את נקמתו כאשר לאחר כמה שעות קיפצתי בזריזות לשירותים. לא יודע אם זה הטעם של הבשר או שזו צורת ההכנה של המסעדה, בכל מקרה חייבים איזו כוס בירה צוננת (רצוי פוסטרס, אמו או VB) כדי "לשטוף את הקנגורו בגרון"  20$ אוסטרלי במסעדה הקרובה למקום מגורכם.
 
08:45 בוקר טוב סדני, צריך להיות כאן כדי לשמוע ולהבין את הסדר הבריטי. רעש טפיפות נעלי העקב וסוליות העור של אלפי אנשי ונשות עסקים, פקידים ולבלרים בחליפות כחולות, אפורות ושחורות  חמש עשרה דקות לפני פתיחת המשרדים ברובע העסקים של סדני. אף לא צפירה של רכב, אף לא צעקה של הולך רגל או קריאה של מוכר עיתונים. רק הרעש הזה תוק תוק תוק תוק של הנעלים על מרצפות הבטון.
 
האבוריג'יני מפלסטיק, באזור העתיק של סדני (The Rocks) היכן שהתחילה על פי הפרסומים הממשלתיים הרשמיים "ההיסטוריה הלבנה של אוסטרליה" (בחיי) יושב לו אבוריג'יני צעיר ומנגן בכלי מסורתי בשם דיגדרידו או בקיצור דיג, ברקע משמיע מגבר אלקטרוני מוסיקת טראנס עכשווית. השילוב של הטראנס עם הצליל המסורתי של הדיג דווקא מוצלח,  באנגלית מושלמת במבטא אוסטרלי הוא מזמין את התיירים לקנות דיסק בעשרה דולר. לא קניתי.

תגובה אחת

  1. אורי הגב

    מצד אחד, זה נכון שקנגרו נתפסים כחיה חמודה, ויש (לפחות לי) קושי פסיכולוגי לאכול חיות חמודות (יכול להיות יותר גרוע: בניו זילנד ראיתי מקום שפרסם שהוא מגיש "Bambi-burger").

    מצד שני, אוסטרלים עודדו אותי לאכול קנגרו, והסבירו לי שהם מטרד ויש יותר מדי מהם. בנוסף, אכילת קנגרו טובה יותר לסביבה מאכילת בקר (שכן הקנגרו גדלים חופשיים בחוות פתוחות, ולא צריך להאכיל אותם כמויות גדולות של עשב).

    ומצד שלישי, הבשר לרוב אכן יבש. אך מצד שני הוא מאוד לא שמן, ואם מכינים אותו היטב הוא יכול להיות מאוד טעים (כך אמרו לי).

השארת תגובה