כמה קצרים חסרי פואנטה על אנשים ובעלי חיים

נתקלתי בחברה אוסטרלית למזון לכלבים שפרסמה בשבועון הקהילה היהודית של אוסטרליה מודעה בדבר מכירת אוכל כשר לחיות מחמד. ובכן ערכתי מחקר קצר ולמיטב ידיעתי אין ביהדות ולא צל של דרישה להאכיל בעלי חיים באוכל כשר. גם לא בעלי חיים שבסופו של דבר נאכלים על ידי בני אדם ובודאי שלא חיות מחמד כלבים וחתולים (בהנחה שאינך קוריאני תאילנדי או סיני) . אני מבין שהבעיה היא הכנסת מזון לא כשר לבית ולכן קונים את המזון הכשר לבעלי חיים (לא נראה לי) בכל מקרה זו כנראה נישה שיווקית מאד ייחודית שאינה מוכרת לי ובלתי מובנת לי לחלוטין, אולי מדובר בטרנד אופנתי או שלעשירי היהודים באוסטרליה כבר אין על מה להוציא את כספם. אם נהיה כנים אני מכיר כמה אנשים שבהחלט לאור התנהגותם ראויים לאוכל ויחס של כלבים- אבל הפוך? באתר החברה יש לשונית של מתנות חנוכה לכלבים נו באמת… כאילו שאין יותר רעב בעולם.

 באותו עניין ראיתי ברשת בפרסומת מעניינת של חברה המתמחה בהטסת בעלי חיים וחיות מחמד לחו"ל, הם נקראים Terminal4Pets ומתמחים כאמור בכל הסידורים בהטסת בעלי חיים לחו"ל. מעניין אך לאור איכות השירות והמקום לרגלים חשבתי שיש כבר חברה שחושבת שהיא כבר תפסה את פלח השוק הזה של הטסת בעלי חיים: אלעל. לא סתם… הייתי חייב, אל על בהחלט חברה סבירה (באמת) ואני אומר זאת אחרי הרבה מאד מיילים עם החברה הזו.

נחזור לכלבים ולחתולים שלנו, לאחר שאכלו אוכל כשר הם רוצים להצטרף לבעלים שלהם לחופשת הסקי בשוויץ או לטיול צלילה במחסום השוניות הגדול, ואז עולה הבעיה של ההסגר הווטרינרי.
מסתבר שבקרב אוכלוסיית אוהבי בעלי החיים מדובר על לא פחות מבית סוהר לחיות! פעם היה לי זוג מכרים ישראלים שעבר לגור בסינגפור עם זוג חתולים. החתולים היו בהסגר סינגפורי שש עשרה יום וזכו לביקורים יומיים מהמכרים שלי שהביאו סירים של אוכל מהבית ממש כאילו הבן האהוב נשאר שבת בטירונות.

זה כמובן השתנה כשנולד הילד הראשון.

השארת תגובה